Avond dag vier!

12 september 2013 - Gondar, Ethiopië

Dag iedereen!

We hebben deze avond een stapje in de wereld gezet! We zijn met zen allen naar een lokale club gegaan met onze buschauffeur en gids!

Hier hebben we leren shaken met onze schouders en boubbies, zonder onze heupen te bewegen! Probeer dat maar eens na toedoen! :D

In het noorden shaken ze enkel met de schouders in het zuiden doen ze aan bubble butt! ;)

wij shaken liever met het hele lichaam :)

Nu al shakend ons bed in want morgen gaan we de bergen in!

slaapwel!

1. Hilde en Jos (mama & papa Leen):
    Hallo iedereen,
    Ik weet zeker dat jullie allemaal genoten hebben maar ik weet zeker dat Leen haar hartje heeft kunnen ophalen
  2. Hilde en Jos (mama & papa Leen):
    13 september 2013
    Fijn dat jullie zich zo amuseren! Ik kijk uit naar de volgende verhalen en foto's! Kusjes
  3. Inge:
    JALOERS .........
  4. Reisburo Limburg International:
    Dag vakantiegangers,

zo te zien aan de foto's hebben jullie al leuke momenten meegemaakt ! Geniet nog van jullie (werk)verlof.

Heidi Schrooten
  5. Ria Stevens:
    13 september 2013
    hoi zus wat fijn om te lezen wat jullie al allemaal gedaan hebben
    geniet ervan en wees voorzichtig
    Hier met iedereen alles ok
    Groetjes van iedereen
  6. Linda:
    13 september 2013
    Een reis om nooit te vergeten. Geniet van het mooie land!!
  7. Gonny:
    14 september 2013
    een mooi land;maar toch niet zo warm lijkt mij aan jullie kleding te zien;
  8. Renile stevens:
    renilde stevens en paul
    onthoud maar hoe jullie hebben leren shaken ,dan kan je het ons leren als je terug bent

groetjes
  9. Gielen chris:
    14 september 2013
    ben aan het volgen met een van de vrijwilligsters van A3 lIZETTE, vergeet het recept van de lekkere shake niet, proberen waard,

dikke knuf
  10. Gielen chris:
    15 september 2013
    alles is toch nog oke, al enkele dagen niets meer gehoord?
  11. Marie-louise:
    15 september 2013
    wat een mooie foto's kijk uit naar morgen maar vooral voor jullie allemaal ....geniet ervan groetjes m.louise
  12. Isabelle:
    Hey Heidi
    Zo te zien amuseer je je wel ! Geniet ervan ! Ben benieuwd om alles te horen als je terugbent... Je hebt ook de groetjes van Tom want die krijgt het niet klaar om de blog te openen in Portugal...
    Groetjes Isabelle