BEDANKT!!!!!!!

24 september 2013 - Addis Abeba, Ethiopië

Voor al diegene die ons volgen via onze blog, een welgemeende MERCIE!!!!

Het is super leuk om elke dag te zien hoeveel mensen gereageerd hebben en onze blog volgen!

We houden jullie op de hoogte!!!

WIJ!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hilde en Jos (mama & papa Leen):
    24 september 2013
    Het is heel leuk om JULLIE te kunnen volgen en BEDANKT voor alles wat jullie ginds doen !!!
    Knuf en kusjes
    Hilde en Jos
  2. Jan brouns:
    24 september 2013
    proficiat voor jullie werk daar!
    véél respect!
    gr, jan
  3. Jackie van Gils:
    24 september 2013
    Ik ben ontzaglijk fier en trots dat iemand van mijn familie wil betrokken worden bij zulk een missie, ik ben zelf jaloers.
    XXX voor de meisjes en een knuffel voor de mannen
    het ga je goed en een veilige reis terug
  4. Bex fina:
    24 september 2013
    Ik volg jullie, ja, jullie allemaal kan niet anders (grapje) het is een hele levenservaring denk ik om nooit te vergeten en ook wat je voor deze mensen kunt doen, Gods zegen op jullie wegen daar ginds en vooral aan mijn naamgenoot Fina een dikke knuffel en groet xxx
  5. Nora:
    24 september 2013
    hallo, groetjes aan Tante Yo (Margot) van mij en ook van mama en papa! wij volgen jullie blog en vinden dat er toch heel wat knappe Ethiopiërs rondlopen! :-) Veel succes nog! Daag!
  6. Rita en Guido en Tom:
    24 september 2013
    Fijn dat we je zo kunnen volgen deze blog. Nog veel succes met het goede werk wat jullie daar verrichten!!! Geniet er met volle teugen van! Groetjes uit Grote-Brogel.
    doeidoei
    xxx
  7. Mieke:
    24 september 2013
    Jullie bedankt voor de leuke foto's en verslagjes EN vooral
    voor het fijne werk dat jullie daar doen!
    Geniet nog maar volop en veel groetjes, ook van de collega's
    van de intensieve!!
  8. Linda:
    24 september 2013
    Het is fijn om de foto's te zien. Kristine, ik ben fier op je.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen!!!
    Groetjes, je schoonzusje.
  9. Tante lieve:
    24 september 2013
    Het is geweldig wat jullie daar allemaal doen en beleven. Jullie doen daar super goed werk. We zijn benieuwd naar de reisverhalen. Grtjs van ons allemaal! Tante lieve en co
  10. Sarah:
    25 september 2013
    Het is SUPER om alles zo te lezen, geniet er nog maar even van. Wij houden de keet in Overpelt nog wel even recht zonder jullie ;) En volgende week ontvangen we jullie weer met open armen ;) :p
  11. Koen en Viki:
    25 september 2013
    Fijn om te volgen hoeveel plezier jullie daar hebben en geweldig om te volgen wat voor geweldig werk jullie daar verrichten. Mooi!! Groetjes aan Kristine. :)
  12. Mieke jansen:
    Dag Liessann en compagnie,

Hele vele lieve groeten vanuit Lommel. Het is enorm fijn om jullie te volgen en te zien hoe fijn het jullie doen daar in afrika. Liessann ik kan niet wachten om je avondtuur te horen. Waarschijnlijk heb je een bagage vol. Maak het de volgende dagen nog aangenaam en geniet met volle teugen. Je werkmaatje Mieke.
    Groeten aan allen, het is erg dapper van jullie allemaal.