Het aftellen is begonnen :)

2 september 2013

Een paar maanden geleden werd er ons gevraagd: " Zin om mee te gaan helpen in Ethiopië".  Aangezien we 2 artsen in ons team hebben die het land al kennen. Was de keuze vrij rap gemaakt : ETHIOPIE, HERE WE COME!! :)

Na enkele vergaderingen, telefoons, mailtjes, materiaal verzamelen,... werd de reis concreter.

Op zondag 8 september vertrekken we met deze groep verpleegkundigen (Leen, Lies-An, Lieve, Kristine, Fina en Heidi) en artsen ( Dr Claessens, Dr Aerts, Dr Vanhaaften, Dr Vander Laenen) richting Ethiopië.

1. Geert:
    6 september 2013
    Heel veel plezier op jullie avontuur.

Geert
  2. Nelleke Tops:
    6 september 2013
    Goede reis, heel veel plezier en kom gezond weer terug.
  3. Herman & Nathalie:
    6 september 2013
    Veel plezier en kom gezond weer terug
  4. Lieven:
    7 september 2013
    Mag het een leerrijke reis zijn,je zult waarschijnlijk veel werk hebben en veel ellende zien ,sterkte in ieder geval .
    komt gezond en wel terug
    ik wens je een goede reis lieven en mieke
  5. Palmans paul:
    Dag Fina,
    geweldig dat jullie dit gaan doen,
    zal proberen jullie te volgen.
    Zodat we in gedachte kunnen mee leven.
    een deugd doende, daad werkelijke, hartversterkende,
    gezonde reis, voor jullie gehele team.
    Hartelijke groeten,
    Paul
  6. Brigitte:
    7 september 2013
    Dit wordt ongetwijfeld een fantastische reis.
    Ik wens jullie veel succes en hoop dat al het materiaal probleemloos door de douane komt, zodat jullie zoveel mogelijk mensen kunnen helpen.
    Een goede reis en blijf ons op de hoogte houden!
  7. VAN OTTERDIJK M.:
    Dag Fina,
    Fijn dit te horen dat je dit gaat doen, andere mensen helpen,
    tijd in steken !
    Mag het een onvergetelijke ervaring zijn voor u en het hele team!
    Een heel goede reis,
  8. Gielen chris:
    7 september 2013
    echt gepakt dat jullie collega's jullie tijd ginder gaan doorbrengen om anderen te helpen. Dit wordt een onvergetelijk iets.
    Ik wens jullie heel vel succes en dat alles vlot mag verlopen, zodat we jullie na enkele weken weer gezond terug zien.
    HEEL VEEL LIEFS MEE EN DIKKE KUSSEN VAN CHRIS(onthaal)
  9. Christopher Lambertz:
    7 september 2013
    Ik wens jullie allen een ongelooflijk fantastische ervaring/reis/ontdekking/avontuur/fun toe!
    Zijt alstublieft allemaal voorzichtig!

Veel succes veel plezier
    Christopher!!
  10. Francine Gielen:
    8 september 2013
    Ik wens jullie het allerbeste toe. Het was voor mij een droom. Voor jullie is het werkelijkheid. Wees vooral voorzichtig.
  11. Linda:
    8 september 2013
    toi,toi, toi, ik duim met jullie mee dat jullie materiaal allemaal ter plekken geraakt. Het word ongetwijfeld hard werken maar een onvergetelijke ervaring.
    Geniet van alle aspecten van jullie avontuur.
  12. Jan brouns:
    8 september 2013
    héél veel succes ginder, en hou het save...
  13. Hilde en Jos (mama & papa Leen):
    8 september 2013
    Toi toi toi, veel plezier en werkgenot!
    Ik hoop dat jullie veel voldoening en geluk gaan ondervinden tijdens jullie avontuur!
    Kusjes xxx
  14. Marie-louise:
    8 september 2013
    hey fina leuk dit te vernemen ik wens jullie daar heel veel deugddoende momenten . volg jullie met heel mijn hart. vele groetjes m.louise