Dag 6: Een helse rit richting Axum

14 september 2013 - Aksum, Ethiopië

Alweer vroeg opstaan!

7:00: gesetteld in de bus, we konden vertrekken voor een rit van 250km!
Nu moeten jullie eens raden hoe lang we hier over hebben gedaan!? ;)

Over deze dag kunnen we niet veel vertellen! We hebben gereden, gereden en gereden... Tussendoor genoten van het uitzicht en jaja deze rit kon moeilijk vlekkeloos verlopen! -> PLATTE BAND! Lap,  wat nu? Wegenhulp bellen of zelf oplossen? Maar goed dat de mensen hier handige Harry's zijn en elkaar helpen! Wat was dat rap gefixed!

Nadien zetten we de weg weer al hobbelend, bobbelend en zigzaggend verder! Op sommige momenten dachten we dat we in een steengroeve zaten. Waar was de tarmak? :)

Het werd middag, namiddag... Van al dat zitten en water drinken moet je natuurlijk plassen! In het begin van de reis gingen we nog allemaal apart achter een boom zitten, nu gingen we met de zes vrouwen achter een heuveltje, langs elkaar plassen en giechelen! "Wat een zicht was dat!" (Hier hebben we natuurlijk geen foto's van, allez denken we toch! ;) )

Eindelijk op ons hotel, rara hoelaat zou het zijn?

21:30u
 Iedereen uitgeteld van de gratis Afrikaanse massage! :) heel ons lichaam deed zeer.

Nog rap een hapje en dan bedje in!

Tot morgen!

1. Linda housen:
    15 september 2013
    Heidi en co, we kijken steeds vol enthousiasme uit naar jullie fantastische reisverhalen en kei mooie foto,s. Stiekem zijn we toch wel jaloers maar ja ter zijn er ook nog die Overpelt recht moeten houden he. Het zal nog zwaar of zwaarder worden als het echte werken begint maar we steunen jullie vanuit ons werkstekje en zijn best wel trots op jullie. Groetjes de intensiefkes
  2. Hilde:
    15 september 2013
    nu onze reis geannuleerd werd kijk een beetje jaloers naar jullie ervaringen. Geniet verder!!
    Hilde
  3. Gielen chris:
    17 september 2013
    die zes dames met hun plasjes, zou het wel willen zien,voor de rest alles oke? HET IS HIER KOUD EN NAT, maar voor de rest alles oke! kan nog steeds niet praten???????
    DIKKEKUS

CHRIS
  4. Rianne:
    17 september 2013
    Leuke verhalen daar, geniet nog verder, maar dan niet zo hobbelig. Morgen is het werken dag, ben nieuwsgierig hoe dat gaat verlopen. doe dat goed , maar daar twijfel ik niet aan. Ik blijf jullie volgen. Groetjes Rianne