Dag 2: rit Addis Ababa naar Bahir Dar

10 september 2013 - Addis Abeba, Ethiopië

4:45 TRING TRING : OPSTAAN

na een heerlijk uitgebreid ontbijt zijn we vertrokken voor een lange rit naar Bahir dar. Onderweg zijn we gestopt bij een klooster in Debre Libanos. Daar hebben we geleerd hoe we eigenlijk een echt kruisteken moeten maken. Wij doen het blijkbaar helemaal FOUT! :)

Van daaruit gingen we verder en kruisen we de blauwe Nijl. Rond half acht werd het donker en zagen we ook hoe de mensen zich klaarmaakte voor het nieuwe jaar. Want jawel we gaan terug in de tijd 2006! Yes we hebben een gratis verjongingskuur gekregen ;)

Aankomst om 22:15 en nog een snelle hap en we zijn weer klaar voor de nacht!

1. Mieke:
    Hoi Heidi en Co,
    geniet maar van al die mooie momenten en ervaringen daar, wij kijken ongeduldig uit naar jullie verslagjes!
    Veel plezier en veel groetjes van de intensieve collegaatjes!!!
  2. Jan brouns:
    happy new year!!!!
  3. Nienke:
    12 september 2013
    Schitterend. Hier hebben we ondertussen locale anesthetica, en kirschnerpinnen, een neurostimulator, laryngoscopen, een magyltang. Verder hebben we toestemming om ook 2x23 kg mee te nemen. Kortom we hebben ook een grote zak gekocht om alles mee te nemen. Ik denk zelfs dat Dr Claessens zijn orthopedie boek mee zal kunnen. We hebben alles mee dat mee moet. Kortom volgende week kunnen we eraan beginnen.
  4. Pieter:
    12 september 2013
    ik wil ook op de hoogte blijven
  5. Renile stevens:
    12 september 2013
    groetjes aan fina van paul en renilde
    maken jullie er maar een mooie reis van

groeten
  6. Tante lieve:
    Hey leen,
    Het is fijn om u zo te kunnen volgen. Op de foto's ziet het er allemaal heel mooi uit. Geniet er van! Hier is alles ok! Fijne reis nog. Grtj s van ons allemaal. Tante lieve,jos, sanne, elien, steven en martijn
  7. Fina:
    13 september 2013
    hela allemaal,wens jullie een hele fijne leerrijke reis toe,groetjes fina meus!!